خانه » مقاله ها » مقاله های یوگا » چقدر طول می کشد تا مربی یوگا شوید؟
چقدر طول می کشد تا مربی یوگا شوید؟

چقدر طول می کشد تا مربی یوگا شوید؟

دنبال کردن رویاهایتان برای مربی یوگا شدن می تواند شبیه یک تکلیف دلهره آور به نظر آید.
اگر شما قبل از آنکه محل کارتان را ترک کنید یا از مدرسه خارج بشوید اطلاعاتی را برای تدریس نیمه وقت و شغل اصل تان جستجو می کنید، این مهم است که نیازها و زمان سرمایه گذاری برای مربی یوگا شدن را بدانید.
علاوه بر این به فهرست کردن اهدافتان کمک می کند و شما را متوجه این موضوع می کند که آیا این شغل واقعا برای شماست یا به سادگی آن را جزء یکی دیگر از سرگرمی هایتان قرار می دهید.
برای برآورده شدن نیازهای یک مربی یوگا ، نخست و در وهله اول تمرین فداکاری و دلسوزی را باید انجام داد.
image
مهم تراز آن ایجاد اتحاد با هستی و کمک به رشد فیزیکی، ذهنی و روحی از طریق یوگاست که شما را برای چنین شغلی آماده می کند و باعث ایجاد انگیزه و تشویق شما می گردد.
مگر اینکه شما دانش آموزان و جلسات کافی داشته باشید تا بتوانید به یوگا به عنوان یک کار تمام وقت حساب کنید، درحالیکه تعداد زیادی از معلمان یوگا آن را به عنوان شغل دوم انتخاب می کنند.
اگر شما تصمیم گرفته اید در آینده شغلی در رابطه با مربی شدن یوگا داشته باشید، پس تمرین را شروع کنید.
image
بطور کلی قبل از اینکه این مرحله را شروع کنید شما حداقل چندین سال باید سابقه تمرین یوگا و یک دانش کلی از آن داشته باشید.
به منظور مربی یوگا شدن شما باید یک مدرک از مدرسه یوگا داشته باشید،
زمانی که شما ازنظر تکنیکی توانایی تدریس دارید ولی هنوز مدرک ندارید، استخدام شما خیلی مشکل می گردد و همچنین داشتن بیمه ، گرفتن وام برای مکان و یا جذب پرتو جو نیز با مشکل مواجه می شود.
گرفتن مدرک یوگا از یک مدرسه مشهور به شما این اجازه را می دهد که عنوان مربی یوگای تصدیق شده (CYT ) را داشته باشید به شما امکان شناختن استعدادهایتان را می دهد.
image
دو نوع کلاس برای بیشتر برنامه های آموزشی برای مربیان یوگا پیشنهاد داده می شود، یک کلاس ۲۰۰ ساعته و یک کلاس ۵۰۰ ساعته. کلاس ۲۰۰ ساعته پایه ، کلاسهایست که همه مربیان یوگا باید آن دوره را بگذرانند در حالی که کلاس ۵۰۰ ساعته برای مربیان مشتاق، جاه طلب و کوشاست قصد دارند سطح کاری خود را به حد بالاتری ارتقا دهند.
زمان متوسط برای کامل کردن ۲۰۰ ساعت کلاس بین ۳ تا ۵ ماه می باشد. در حالی که ۵۰۰ ساعت کلاس ممکن است از۶ ماه تا یکسال طول بکشد.
مترجم:الهام امری
ویراستار:فروزنده شاملو
منبع: Aura Wellness Center

باز نشر : آکادمی یوگا مازندران

http://www.yogaacademy.ir/

۲ نظر

  1. بسیار مفید و کاربردی.ممنون از شما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*