خانه » مقاله ها » مقاله های عمومی » افکارتان را هدفمند انتخاب کنید، زیرا شما مدیر افکار خود هستید
افکارتان را هدفمند انتخاب کنید، زیرا شما مدیر افکار خود هستید

افکارتان را هدفمند انتخاب کنید، زیرا شما مدیر افکار خود هستید

 قانون جاذبه، انسان را از عادات ارثی و ناتوانی‌ها آزاد می‌سازد.
 -جک کانفلید نویسنده: شما در مورد خود هر فکری داشته باشید همان درست است نتیجه همان خواهد بود اگر بگویید ناتوانم، ناتوان می‌شوید و اگر بگویید قدرتمندم، قدرتمند خواهید شد.
 -نیل دونالد والش نویسنده:در دنیا هیچ تخته سیاهی وجود ندارد که سرنوشت شما را نوشته باشد. در حقیقت این خود ما هستیم که سرنوشت‌مان را می‌سازیم. مأموریت ما توسط خود ما انتخاب می‌شود.
 احساس و تجربه لذت است. هدف آن است که در زندگی احساس عشق و آرامش و لذت کنیم. پس هر آن‌چه را که به شما احساس عشق و لذت می‌بخشد دنبال کنید. رسالت واقعی شما قطعاً همان کار خواهد بود. کاری در جهان وجود ندارد که شما نتوانید انجام دهید؛ این خواسته خداوند است.
 -میکائیل بکویت روانشناس: شما فوق‌العاده‌اید نیرویی در درون شماست که از خودتان هم عظیم‌تر است که شما را هدایت و راهنمایی می‌کند. نیرویی بسیار قوی و عظیم که وقتی به آن اجازه رشد و شکوفایی می‌دهیم و به آن اعتماد می‌کنیم ما را به مقصد نهایی که همان عشق و آرامش و شادی است.
 -جان آساراف: در واقع راز بر اساس قانونی به اسم قانون جاذبه قرار دارد و به زبان علمی باید گفت که هر چیز فرکانس خودش را دارد. همه چیز در حال ارتعاش است.
 

آکادمی یوگا مازندران 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*