خانه » مقاله ها » مقاله های یوگا » حرکتی ساده برای آرامش و باز کردن چاکرای گلو
حرکتی ساده برای آرامش و باز کردن چاکرای گلو

حرکتی ساده برای آرامش و باز کردن چاکرای گلو

۱. مطابق شکل از بالشتک یا حولۀ رول‌شده‌ای کمک بگیرید و روی آن بنشینید.

۲. پاها را در شکم جمع کنید و کف پاها را روی دیوار بگذارید، طوری که باسن و استخوان نشیمنگاه کاملاً دیوار را لمس کند.

۳. به حالت تاق‌باز درآیید، طوری بدن را تنظیم کنید تا استخوان دنبالچه روی دیوار قرار بگیرد و بالشتک یا حوله گودی کمر را پر کند.

۴. آن‌گاه پاها را عمود کنید و راحت روی دیوار قرار دهید، دقت کنید هر دو پا فعال و لبۀ داخلی کف پاها کنار هم باشد. (گویی کف پاها روی یک سطح قرار گرفته‌اند.)

🔸فواید عمدۀ این وضعیت:

🔹کاهش استرس و تنش
🔹وانهادگی اندام‌ها، به دلیل اثر معکوس جاذبه
🔹 تنظیم دستگاه غدد درون‌ریز
🔹تحریک غدۀ تیروئید به دلیل جریان معکوس خون به گردن و گلو
🔹باز کردن چاکرای گلو

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*