خانه » مقاله ها » تغذیه » رژیم غذایی مناسب برای انواع گروه خونی
رژیم غذایی مناسب برای انواع گروه خونی

رژیم غذایی مناسب برای انواع گروه خونی

اگر شما همچنان به رژیم غذایی مناسب برای گروه خونی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید بر این اساس برنامه غذایی تعیین کنید، می‌توانید از نکات راهنمای زیر کمک بگیرید.

گروه خونی O
افراد دارای گروه خونی O باید از مصرف گندم، محصولات لبنی و کافئین خودداری کنند. در عوض، استفاده از این مواد غذایی به آنان توصیه می‌شود: میوه‌ها، سبزی‌ها و گوشت‌های بدون چربی و ترجیحا ارگانیک.
گروه خونی A
افراد دارای گروه خونی A باید بنیان رژیم غذایی خودشان را براساس مواد غذایی گیاهی تعیین کنند. در نتیجه اضافه کردن سویا، غلات و سبزی‌ها به رژیم غذایی آنان ضرورت دارد. مصرف مواد غذایی طبیعی و ارگانیک نیز برای آنان مهم است.
گروه خونی B
افراد دارای گروه خونی B می‌توانند از همه گروه‌های غذایی استفاده کنند. با این ‌حال، خودداری از مصرف این مواد غذایی برای آنان بهتر است: ذرت، گندم، عدس، گوجه‌فرنگی، بادام‌زمینی، کنجد و مرغ. در عوض، آنان باید میزان استفاده از این مواد غذایی را افزایش بدهند: تخم‌مرغ، محصولات لبنی کم‌چرب، گوشت بره و گوشت گوسفند.
گروه خونی AB
این افراد باید استفاده ازغذاهای دریایی مانند ماهی سالمون و همچنین محصولات لبنی و سبزی‌های تیره را افزایش بدهند. پرهیز از مصرف کافئین و گوشت‌های فرآوری‌شده و دودی نیز برای آنان ضروری است. در ضمن آنان باید حجم وعده‌های غذایی را در طول روز کوچک‌تر کنند.

 

بازنشر : آکادمی یوگا مازندران

http://www.yogaacademy.ir

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*