خانه » مقاله ها » مقاله های عمومی » ماساژ دادن میان ابروها
ماساژ دادن میان ابروها

ماساژ دادن میان ابروها

هزاران تکنیک ماساژ برای ریلکس کردن بدن انسان وجود دارد. بیشتر آن ها هم برای سلامت جسم عالی هستند و هم حس خوبی را در پی خود ایجاد می کنند. اما تنها مشکلی که وجود دارد این است که بسیاری از آن ها نیاز به وقت، پول و کمک یک متخصص ماساژ دارد.

خوشبختانه ما یک روش بسیار ساده برای شما آورده ایم که بدون هزینه تاثیرات مفیدی برای دارد.

مطمئنا تا کنون برایتان پیش آمده است که گاهی به طور ناخودآگاه احساس کرده اید نیاز دارید قسمت بین ابروها را ماساژ دهید.

به نظر می رسد که این غریزه شما بی دلیل هم نبوده. ماساژ دادن بین ابروها قدرت تمرکز را بالا می برد، تنش را کاهش می دهد، سر درد را از بین می برد و چشم ها را آرام می کند. (به خصوص اگر مدت زمان زیادی پشت کامپیوتر نشسته باشید.) پزشکان چینی نیز بر این باورند که ماساژ دادن بین ابروها قدرت درک و شهود را بالا می برد.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

به آرامی نقطه بین ابروها را با انگشت فشار دهید. سپس انگشت ها را به اندازه ۳ سانتیمتر به طرف بالا حرکت دهید و به مدت ۴۵ الی ۶۰ ثانیه این قسمت را فشار دهید. سعی نکنید برای نتیجه گرفتن زمان آن را بیشتر کنید.

همانطور که کارشناسان شرح داده اند این ماساژ یک قسمت از مغز را فعال می کند و کمک می کند تا تنش های عصبی کاهش پیدا کند. همچنین برای پوست نیز مفید است و ظاهر پوست را بهتر و زیباتر می کند، به خصوص پوست اطراف چشم و دهان و به فرآیندهای احیا کننده کمک می کند.

بنابراین اگر ناگهان دچار سردرد شدید یا بعد از یک روز پر تلاش چشم هایتان احساس خستگی کرد دیگر می دانید که چه کاری باید انجام دهید.

باز نشر : آکادمی یوگا مازندران

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*