خانه » مقاله ها » مقاله های عمومی » درمان عفونت ادراری
درمان عفونت ادراری

درمان عفونت ادراری

 

عفونت ادراری چگونه پدید می آید ؟دلایل ایجاد این مشکل را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد و به راههای درمانی این عارضه اشاره می کنیم

دکتر کرمی، متخصص کلیه با اشاره به داروهای طبیعی برای عفونت‌ ادراری اظهار داشت: ساده‌ترین روش برای پیشگیری از عفونت ادراری نوشیدن زیاد آب و چای کم‌رنگ است و افراد با مصرف بالای آب کمک بزرگی به سیستم ایمنی بدن می‌کنند و این کار مناطق آلوده را به طور کامل شستشو داده و سبب از بین رفتن آلودگی می‌شود.

وی بیان کرد: آناناس میوه‌ای است که سرشار از آنزیم بروملان بوده و خاصیت ضد‌التهابی این میوه مفید، عفونت‌های ادراری را کاهش می‌دهد و از بروز سلول‌های آلوده به میکروب مثانه چلوگیری می‌کند.

این متخصص با بیان اینکه ویتامین ث برای عملکرد کلیه مؤثر است، افزود: با مصرف منظم و با برنامه مرکبات که سرشار از ویتامین ث هستند، سبب می‌شود درصد مقدار اسیدی مجاری ادرار کاهش یابد و آلودگی‌های میکروبی در داخل مثانه و مجاری ادرار تشکیل نشود.

وی ابراز داشت: ماست و مواد لبنی به علت داشتن باکتری‌های مفید برای بهبود عفونت‌های ادراری مناسب است و افراد باید سعی کنند برای پیشگیری از این نوع عفونت از مصرف ماست‌های طعم‌دار استفاده نکنند.

این متخصص ادامه داد: با مصرف روزانه ۳ قاشق غذاخوری سرکه سیب فعالیت‌های مثانه‌ را مناسب و شدت آلودگی را کاهش می‌دهد و این ماده طبیعی به خصوص برای افرادی که مستعد این بیماری هستند بسیار توصیه می‌شود.

وی در پایان گفت: با مصرف مواد غذایی سالم و مقوی و استفاده از دوش به جای وان از آلوده شدن مجاری ادرار به میکروب و عفونت‌های ادراری جلوگیری می‌شود.

 

باز نشر : آکادمی یوگا مازندران

http://www.yogaacademy.ir

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*